Vårlov!!

Nu har vårlovet startat. Det började med en show som vi (min skola) var inbudna till och vårat jobb var att göra underhållning under pausen. vi dansa och några sjöng. Jag och min kompis, Brittney, önskade alla välkomna och pratade om vår skola. Vi gjorde det på japanska. Sen sa Miyu samma sak fast på engelska.

image153

Jag och mina kompisar Juka, Raika, och Alice och våra syskon och mammor åkte och bada tillsammans. Det var jättekul. Sen hade vi kul och lekte med träningsmaskiner. Ångrar det jättemycket, för att jag har haft sån träningsvärk så att jag inte kunde gå. Jag var tvungen att äta på golvet för att jag inte kom upp på sängen. Jag har också fått feber (jättehög, 39) mamma tror att det är för att vi träna för hårt.

Pappa och Mr. Duff och Kai (Mr. Duff jobbar i min skola och Kai är pappas kompis) cyckla till Nagahama. ´Resten av familjerna åkte tåg dit. Det hade varit kul om jag var frisk och inte hade träningsvärk. Vi sov over på ett jättefint japanskt hotell (bara oss) Det var det bästa hotellet!

image154
Här kämpar jag för att inte visa smärtan!!!!!!!!

image155

.............................................

Nu ser det ut som om vi kommer stanna här i 3 år istället för 2. (kommer sakna er SSSÅÅÅ mycket)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Hej Ester!
Gud vad fint och vad mycket du har skrivit på din blogg. Vad tråkigt (eller kanske roligt för dig) att ni ska vara i Japan ännu längre än det var bestämt.
Vi kommer sakna dig jätte mycket. Ha det bra,
kram Bella =)

2008-04-06 @ 11:11:52
URL: http://belkon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0