Hanase camp med skolan

image63

Förrförra veckan åkte skolan till hanase camp. Det tog 1 timme med buss, vi åkte upp i begen.
När vi kom fram var vi tvungna att ta våra väskor och gå upp för en stor backe. För bussen åkte inte upp för den.
Det var tur att jag hade en rullväska.
 
Det första vi gjorde var att se på en film om hur man gör på Hanase camp.
Jag och Chloe hade jättetråkigt för filmen var på Japanska och vi är dom ända som inte kan prata Japanska. Filmen var 30 min.
 
Efter Filmen åt vi lunch För alla var så hungriga.
Jag hade pankakor och kakor och en morot.
 
Efter lunchen gick vi till våra rum. Vi gjorde oss som hemma i en halv timme och vi spela spel och hade kul.
Vi skulle ha en liten talangshow nästa kväll så vissa träna. Vissa träna en dans och vissa träna blockflöjt.
Jag och Chloe och Chloes syster tränade till en show.
Jag var en dörr och ett bord.
 
Sen gick vi till ett ställe som heter The opsikol plase. Bilden över är på en del av den. Det är som en stor lekpark. Men det är roligare där.
För det finns en stor bro som kallas The Death Bridge. Alla tycker den är läskis. Men i år gick nästan alla på den.
Chloe gick 7 gånger på den. Hon tycker den är jättekul.
Vissa lekte kull och man fick inte nudda marken.
Det fanns en linbana också. Den var populär och rolig. Det var jättekul.
 
Det var jättekul att vara på Hanase.
Det var roligare än jag trodde.
Men det var också kul att komma hem.

Det här är min lärare, Mr Corbett, han är jätterolig.
image64

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Ester!
Nu har jag läst din bloggg,GUD vad mycket du har skrivit. När du var i Sverige pratade du om att du hade en rolig lärare som hette Mr Corbett...så nu vet jag hur han ser ut.

Kram Kram från Bella

PS. Tack för brevet, det var jätte snyggt. Så nu behöver jag din adress.

2007-11-06 @ 18:43:22
URL: http://belkon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0