Nyår

I nyår var vi hemma hos en tjej från skolan som går i 2 an. Mamma är kompis med hennes mamma och pappa brukar prata med hennes mamma eller pappa på morgonen. Jag leker inte så mycket med tvåorna. Vi tog en taxi till dom kl: 6. Sen lekte Maja med henne och jag läste en bok som jag hade med mig. Sen åt vi mat och sen lekte Maja och hon mer och jag läste mer. Jag läste klart boken som jag fick av mina kusiner Hanna och Ellen, den var jättebra. Den heter Tzatsiki och Morsan. Sen gick alla till ett tempel där man ska ringa en stor klocka och önska sig något. Jag önska mig inget. Maja somna en meter från den stora klockan även fast den lät jättemycket. Sen stog man vid en öppen eld och värmde sig. Sen gick vi och tog en taxi och åkte hem igen.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0