Födelsedag

image134

I fredags hade jag ett födelsedags-kalas det var i 24 timmar. Dom kom kl : 2 och åkte kl : 2. Vi hade femkamp och bingo, olika lekar, skattjakt. Det var kul.  Vi åt tacos och till lunch nästa dag åt vi pizza. På kvällen såg vi på film, vissa tycke den var läskig så dom spela UNO i stället. (jag var en av dom). Vi hade jättekul när vi skulle sova så det tog ett tag att somna. Jag somna inte forst jag somna när jag ville, i mitten. Jag vakna av att alla satt och prata så jag satte mig också och börja prata. Sen gick vi ner och åt frukost. Sen gjorde vi bingo igen. Kl: 2 gick alla hem.

image133
När det här fotot togs var klockan nästan 12.

image135
En hög med kompisar är bra att ha!

Kommentarer
Postat av: Sofia Edeljung

Hej Ester!
GRATTIS i efterskott!!!!
Födelsedags kalas i 24 timmar! Gissar att hela familjen var sliten efteråt:-)

Hälsningar från Sofia,Patrik och Agnes

2008-01-06 @ 11:22:31
Postat av: alice rosén

ni verkar ha roligt det var jätte bra kanske några fler bilder bara

2008-11-17 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0