Super sleepover

I fredags hade jag en sleepover med min kompis Chloe och hennes storesyster Megan. Megan går i feman. Så hon är ett år äldre en Chloe. Chloe och Megan har en lillesyster som heter Nicky. Hon är snäll. Men Nicky var hos hennes kompis. Så hon var inte hemma. När jag kom satt Chloe och vänta. När jag och Chloe kom in stog Megan med en handduk runt armen och ett papper och penna i andra handen, och så asumase. Som dom brukar säga när man kommer till en affär eller restaurang. Sen tog hon min jacka och fråga Chloe om hur många som kom. Chloe sa två. Sen sa Megan den här vägen. Hon ledde oss in i ett tatamirum och sa: Jag bara skämta. Hon berätta för oss att hon skulle hoppa fram och skrämma oss men hon tyckte det var roligare att säga asumasen. Sen spela vi Eye Toy Play Sports. Det var kul. Vi spela många gånger så alla vann nån gång var. Sen sa deras mamma, Becky att vi kunde gå ut på stan och sen spela bowling eller att gå till stan och sen sjunga karioki. Vi valde stan och sen bowling för att jag gillar inte att sjunga, och inte Chloe heller jag vet inte om Megan gillar att sjunga. Efter en timme gick vi till bussen och åkte till stan. Efter vi hade gått en bit på stan så var det en affär som Megan ville gå in i. Hon köpte ett hårband. Det var rött, men inte så fint. Sen gick vi en bit till och då hitta chloe ett bibliotek. Chloe älskar böcker. Vi var nog inne där i en kvart. Sen hitta Megan en bok. Hon köpte den. Sen var vi framme till bowlingen. Men det var fullt det var en jättestor kö till bowlingen. Men Becky sa att hon visste ett annat bowling ställe så vi gick dit istället, där fanns det plats för oss. Vi spela två gånger. Det var jättekul. Chloe kom i rännan nästan hela tiden. Men hon var glad endå. Sen gick vi över gatan och där fanns det en resturang och vi gick in. Vi åt pizza och spagetti. Det var jättegott sen efter vi hade ätit fick vi en gratis dricka. Det var gott. Chloe tyckte inte om nån dricka så hon tog ingen. Sen gick vi hem och såg på film. Det var bra. Sen gick vi upp och skulle sova men vi spela Ds istället. Vi tyckte det var roligare.
Sen sov vi. Dagen efter vi vakna och gick up och titta på Mr.Bean. Det var kul. Sen åt vi frukost det var pannkakor det var jättegott. Sen titta vi färdigt på Mr.Bean. Sen spela vi Monopol. Det var jättekul. Vi hann inte spela klart när pappa kom.
Sen sa vi hejdå och sen åkte jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0