Bowling party!!

I söndags var jag på PARTY. Det var jättekul. Det var min kompis Juka som hade kalas. Hennes pappa äger ett spelcenter. Så när alla kom ut från tågstationen så stog det nån från spelcenter och hade en skylt där det stog Jukas Brithday party. Sen visa han vägen till spelcentet. Vi gick upp till bowlingen och så stog det på bowlingskärmen Happy birthday Juka. Hon vart så glad. Hon visste inte att hennes pappa hade gjort så. Sen börja vi spela jag var i samma bowling banna som Juka och en kille från feman och en kille från midle school. Han var den ända från middle school. Men jag tror att han hade roligt iallafall. Efter bowlingen åt vi mat få hennes pappas resturang. Dom hade pizza, glas, läsk, chokladfontän med marsmallows och frukt. Dom hade 2 pizzor på varje bord. Allt annat kunde man ta hur mycket man ville. Det var så gott. Man var iallafall inte hungrig efter det. Sen spela vi bingo men alla vann ett pris så det var inte så kul. vi fick 4 saker för att vi var ju 4 mamma, pappa maja. För man fick ta med sig hela familjen, och nästan alla gjorde det så det var jättemånga som spela bowling och åt mat. Mamma och pappa hade jättekul för dom kunde ju prata med sina kompisar. Sen åkte vi alla hem samtidigt. 
image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0