Vårlov

Den här veckan har vi haft Vårlov. Vårlovet börja med att min kompis kom hem till mig vi spela mest tv-spel. I min skola är det bara 4 som har om man räknar med mig så därför ville hon spela hela tiden. Nästa dag var en shoppingdag för då köpte vi dåde utemöbler och lampor. Sen åkte vi hem för jag och Maja var trötta.

Nästa dag kom en annan kompis vi möttes där floden delar sej hon hade med hennes enhjuling och jag hade min. Sen gick vi tillbaka hem och fika sen åkte vi buss till en bowlings-bana och körde lite sen åkte hon hem.
  Klicka på bilderna så blir dom större.

Nästa dag var vi på en blomster affär och köpte massor med blommor och stenar och ett ritblock till mig och pennor och såp-bubblor till mig och Maja och en hylla och massor mer.

Nästa dag  var vi hemma på middag hos Majas kompis. Dom hade bjudigt hela klassen även att dom inte hade så stort hus. När dom gorde maten var alla ute och lekte. Sen spela vi spel och lekte inne.





Nästa dag var en bra dag vi skulle äta picknick vid floden med mina klasskompisar när vi åkte till floden så mötte vi en annan kompis hon skulle köpa mat och när vi var framme var dom redan där sen kom min klasskompis som hade köpt mat och då lämna hennes mamma henne för hon skulle jobba det var en jättekul dag.
 

Nästa dag gick vi till ett tempel där var det ett golv som lät som fågel-kvitter när man gick på det det var jättemånga turister det är faktiskt 40000000 turister i Kyoto varje år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0